Ovisshet

Just nu lever jag i ovisshet. En sak som i allra högsta grad rör min framtid är fortfarande inte klar och det är en sådan otrolig frustration. Jag vill vet, och det nu. Det är så stressande att inte ha koll på läget eller att inte kunna ställa in sig på hur framtiden ska se ut. Jag kan inte göra något åt situationen och därför ska jag inte oroa mig men det kan gå åt två håll, antingen något bra eller något dåligt. Går det åt fel håll så känner jag att det blir många steg bakåt. Jag vet att jag inte ska mål fan på väggen men jag vet att det inte är bra för mig. Suck. Nu ska jag sova, och hålla tummarna på att det blir en bra morgondag. 

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Jag håller tummarna för en bra morgondag för dig!
Kramen från mig!

Svar: Tack! Tyvärr blev jag inte mycket klokare men jag hoppas att jag ska få lite klarhet idag.
fruketchup.blogg.se

2013-05-21 @ 23:15:21
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0