Hur skulle ni göra?

Om ni vann 10 miljoner, vad skulle ni göra då? 
 
Jag skulle betala av huslån, billån och studielån. Sedan skulle jag köpa en ny bil. Mina och herr ketchups föräldrar skulle också få en slant liksom syskon och syskonbarn. De barn vi är gudföräldrar (eller faddrar eller vad det nu heter) skulle också få en slant. Sedan skulle jag nog också ge några föreningar här i stan lite pengar. Huset skulle renoveras, och kanske byggas ut. Trädgården skulle bli betydligt trevligare och uppfarten skulle där inte vara ett spår av singel på. Sedan vet jag några personer som har det lite kämpigt här i livet och de skulle också få en slant, pengar kan visserligen inte lösa alla bekymmer men pengar kan underlätta väldigt mycket. 
 
Det är kul att drömma, det måste man få göra. Sedan hade det varit roligt att faktiskt någon gång vinna mer än 23 kronor på lotto. 

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Ja nog skulle det vara kul att vinna.
Jag har inga lån och inga skulder. Vill inte ha sånt i ryggsäcken. Men nåt jag skulle köpa var en bil för nån miljon eftersom jag är en bilfantast. Sportig och glamorös skulle den vara och i färgen röd som jag redan har. Har en cab.
Sen skulle jag skänka och bidra till djuren i vår värld, ett av mina andra intressen. Så här har du mitt tänk.
Kramen från mig!

Svar: En fin tanke att skänka till djuren!
Ang lån så brukar jag säga att man lånar till bostad, bil och studier men sen är det stopp.
fruketchup.blogg.se

2013-05-07 @ 21:45:31
URL: http://TantGlad.blogg.nu
Postat av: Moster

Du glömde mig!!!

Svar: Du vet milimeterrättvisa Sverige. Jag kan inte nämna alla namn för då blir andra i samma relation arga för de inte får något ;)
fruketchup.blogg.se

2013-05-09 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0