Helt slut

Åkte till jobbet, jobbade och slet i två timmar, sedan hem. Via Maxi. Det var dumt. Inne på Maxi var jag på väg att förvandlas till en trotsig treåring som slänger sig på golvet och vrålar och skriker. Så &/%/%/%¤(/& trött var jag. Istället köpte jag mig i en cola och så fort jag passerat kassorna så korkade jag upp och började klunka, och till efterätt en banan. Sedan lyckades jag ta mig till bilen, körde hem, slängde in kylvarorna i kyl och frys för att sedan hälla upp en skål yoggi. Nu är jag tillbaks på banan igen! 
 
 
 
Egentligen är jag rätt så stolt över hur jag hanterade situationen. Jag tog reda på vad det var som utlöste min enorma trötthet (=hungrig och törstig), såg till att fixa fram något, åt, andades, körde hem, gjorde det mest nödvändiga, åt. Tramsigt är det säkert någon som tycker, men jag kunde lika gärna förvandlas till en treåring när jag kom hem och fått världens psykbryt men jag lyckades undvika det. Och DET är jag stolt över. 
 
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

låter som jag ibland i affären! Alla är vi väl barn ibland.. kram

2013-05-06 @ 20:17:53
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: TantGlad

Tramsigt är det inte, och stolt ska du vara.
Visst får man vara som en trotsig treåring ibland hehe.
Ha en fin tisdag på dig!
Kram.

2013-05-06 @ 22:49:30
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0