En helt ok första maj

Dagen började med att klockan ringde halv 7, eftersom storasyster skulle tillbringa dagen på Boda Borg och bussen skulle gå klockan 8. Efter bussen åkt och föräldraskvallret avklarat så var det hem för min frukost. Iväg till maxi för att handla allt jag glömde häromdagen (konstigt att jag glömde såååå mycket) och sedan hem för dagens måsten, vilket var ganska mycket. Hela huset dammsögs och samtliga sängar tömdes på lakan som sedan åkte i tvätten. Tänk, innan var det här en småsak som bara gjordes, nu är det en sådan sak som är dagens projekt och jag är glad att jag orkar med så mycket. Snacka om att vara tacksam för det lilla.
Imorgon är det arbete, och det på riktigt!!! 

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: taaack för peppen! :D Ja det känns verkligen bra såhär efteråt! :D

2013-05-01 @ 17:17:06
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0