Tränat

Dagen har varit jättejobbig. Inte mycket energi över utan det har varit soffhäng mest hela tiden sedan jag kom från jobbet. Men så var det den lilla detaljen att jag hade bokat träningspass. Så nära jag var idag att avboka pga av att energin var slut har jag aldrig varit. Men jag har bestämt mig, att avboka för att jag har en dålig dag ska jag ALDRIG göra. För jag vet att jag mår bra när jag är där och att träningen kan göra så att den delen av dagen som är kvar efter jag tränat blir betydligt bättre än den var före. Sedan är jag så rädd för att om jag en gång avbokar pga dålig dag så kommer jag att göra det igen, och igen, och igen och till sist tar jag mig aldrig mer dit. 
Idag tog jag mig det och det är jag glad för. Det var ett helt underbart pass med underbara deltagare (för det gör jättemycket vilka de andra är) och en underbar instruktör. Jag lovar, så hårt jag körde idag har jag aldrig gjort, jag krigade till och med mer än jag gjorde i måndags. Och det var så jäkla underbart fantastiskt härligt! Nu efteråt har jag fått ny energi och det känns som att kvällen slutar bättre än den hade gjort om jag inte tränat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0