Tragiskt men sant

En vän hade delat en länk. Det är inte alltid jag klickar på alla länkar jag ser för då skulle jag suttit många fler timmar varje dag vid datorn än vad jag redan gör. Men den här länken fick mig av någon konstig anledning att klicka. För orden som jag såg fångade mig, "Det är dags att ta adjö av förskolans värld". Och det jag läste var skrämmande läsning. Men inget nytt för mig för det är verkligheten i förskolan. Tragiskt men sant. Vill ni läsa? Varsågoda! http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6786731

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: Tack för din kommentar! Jag tar inte alls illa upp, det är bara roligt när någon tar sig dit och skriver sina synpunkter och dessutom gav du mig beröm för att kunna så mycket om tränings och kost och det tar jag inte negativt. Det är bara kul att höra!

Det är absolut viktigt att ha rätt skor att träna i, det har jag verkligen erfarenhet av då jag själv lätt få ont i hälarna och knäna om jag springer med skor utan tillräckligt med däpning och självklart ska man ha sköna, lätta och passande träningskläder. Att variera med styrka och fettförbränning är såklart det bästa och man ska absolut sträva efter en kropp man kan hålla och "bevara". Som du skrev så var allt det du skrev inget nytt för mig men såklart är det viktigt för nybörjare att de tex. har bra skor som inte gör att de får ont och förstör sina knä.
Dock är just de inlägget mer skrivit för att "komma igång" med träningen, hitta motivation osv och när jag skrev "gärna färgade träningskläder" var min tanke bakom det att man blir mer peppad av det osv. Jag hoppas du förstår mig, och jag förstår dig också såklart. Jag tar absolut inte illa upp av din kommentar. HIh ha en super bra dag :)

Svar: :)
fruketchup.blogg.se

2013-03-31 @ 12:02:18
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0