Sista Källan

Idag var det sista Källan för mig, tror jag. För när jag börjar arbetsträna tror jag inte jag får ihop schemat så det fungerar att både jobba och var på Källan, tyvärr för det hade varit skönt om jag kunnat fortsätta där. Tiden på Källan kommer jag bära med mig i hjärtat. Där har varit mycket skratt och en och annan tår men mest har det varit massa kärlek och omtanke om varandra. Därför känns det lite trist att inte kunna fortsätta. Samtidigt har mitt mål hela tiden varit att komma igång och arbeta igen. Det är lite konstigt egentligen, jag kommer sakna något som jag önskar jag aldrig skulle behövt ha. För det är ju pga min sjukdom som jag kommit till Källan och vem vill vara sjuk? Fast när läget nu är som det är, så är jag mer än tacksam att Källan finns och att jag fått lära känna dessa underbara människor och fått vara en del av den gemenskapen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0