Platt fall

Efter att mått ganska bra ett tag så blev det platt fall igårkväll. Lagom till vi skulle äta middag tog min ork helt slut och det vara bara att gå och lägga sig. Det är verkligen värsta smällen av alla, när man lämnar matbordet utan att äta. Ner i soffan, filt om, huvudet på kudde med lagom stöd för nacken, sedan bara blunda. Efter 1-1,5 timme började energin sakta återkomma och under mello (fel låt vann) kunde jag sitta upp och ha lördagsmys med familjen. Någon middag hade jag inte fått i mig, men någon större katastrof var det inte. Vi hade varit på kalas på em och där serverades det korv med bröd och sedan en helt fantastisk god prinsesstårta (den helt klart godaste jag ätit) så mätt var jag fortfarande. Idag känner jag av gårdagkvällen, men mår ändå mycket bättre, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0