Packad och klar.

Då var väskan packad, skrivit ut bussbiljetter och bokningsbekräftelser, jag har gått igenom listan med barn/husvakten, andats femtinio gånger i minuten och bearbetat mig själv. I morgon 9.40 går bussen mot Stockholm och klockan 15 ska vi vara framme. Jag gissar att ingen har missat vad jag och herr Ketchup ska göra, vi ska titta på slottssprinten. "Bara" de 50 främsta i världscupen får vara med så det är verkligen de bästa av de bästa som är där. Detta är något som jag drömt om i flera år och det är ju så väldigt lång (ironi) till Stockholm så är det först nu som jag kommer iväg och får se mina idoler live. För att få se målgången extra bra har vi biljetter till VIP-läktaren vid målet. Så underbart kul ska det bli. Jag hoppas jag ska orka med för det lär vara full rulle. Det som kommer underlätta är att jag (förhoppningsvis) kommer att kunna sova en stund på bussen imorgon och på torsdag samt sova gott om nätterna då inte lilleman kommer att väcka mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0