På tisdag är det dags!!!!!!!!

Äntligen, på tisdag ska jag börja arbetsträna igen och det fram till den 30 april. Min handläggare på fk ringde på förmiddagen och vi bestämde att eftersom jag var inställd på att börja på tisdag så gör vi så. Den 8 april ska vi ha avstämningsmöte för att kolla av hur det går samt tänka framåt vad som ska hända efter valborg. Jag ringde till min chef och informerade henne och gav henne också mitt förslag på tider. Eftersom jag vet att det är förmiddagar som jag fungerar bäst la jag tiderna då förutom måndagarna då jag ska vara med på reflektionstiden på kvällen. Min chef hade lite synpunkter på tiderna men vi kom överens att jag ska gå dessa tider fram till mötet den 8 april. Det ska bli så härligt att komma igång och håll tummarna hårdare än hårdast att det ska fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0