Överdos av intryck

Vilken dag det var igår. Dagen började med ett avslut och slutade med en nystart. Igårkväll var jag på mitt nya arbete och hälsade på och det kändes bra. Vi satt och pratade lite om hur de arbetar och vi gick igenom barnen lite snabbt. Visserligen har jag glömt hälften men bara att ha varit där och fått träffa kollegerna och hört barnens namn en gång gör att jag känner mig mer förberedd när jag väl ska börja på riktigt. 
 
Väl hemma igen undrade jag dock vad jag gett mig in på. Det var trötta barn och en sliten herr Ketchup jag kom hem till. Sedan gjorde de inte saken ett dugg bättre att jag började känna av den totala överdos av intryck jag utsatts för under dagen började sätta sina spår. En tuff timme blev det innan barnen kommit i säng. Nu på morgonen har jag känt av gårdagkvällen men just nu känns det ok. Och om en timme är det dags att bege sig till Källan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0