Ok, det får bli ett inlägg till om fredagen

I förmiddags skrev jag ett inlägg som handlar om mina tankar från i fredags. Jag har efter det fått en liten antydan från en person att det jag skrev om min chef kan missuppfattas. Det jag skrev var det här:
 
"Om vi säger så, jag var inte så glad på min chef i fredags. Jag tycker hon kunde talat om redan i måndags att jag skulle vara på tre avdelningar och bara arbeta eftermiddagar för då hade vi inte behövt lägga tid på att besöka det stället. Men jag vet inte varför hon agerade så, men det fanns förhoppningsvis någon orsak till att hon gjorde som hon gjorde. "
 
Därför vill jag förtydliga att det jag skriver handlar om ett beslut hon tagit i sin yrkesroll, alltså inte om henne som person, och att jag inte skulle få för mig att sitta och skriva elakheter om henne (eller om någon annan) här. Det handlar om en händelse som jag hade gjort annorlunda om jag var chef men nu är jag inte det. Jag skrev också väldigt tydligt att hon säkert hade en tanke bakom sitt agerande. Jag repekterar att hon agerat som hon gjort även om jag inte gillar det men vem köper rakt av vad ens chef gör?
 
Är det någon som tycker jag ska plocka bort det aktuella inlägget så gör jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0