Ojojoj, vilken dag!

I eftermiddags kom vi äntligen fram till Stockholm. Direkt gick vi till hotellet och checkade in och lämnade våra väskor. Sedan var det att ta sig bort till gallerian där det var lite jippo bl a kunde man tävla i stakning mot Brynte. Sedan kom Kikkan Randall och Teodor Peterson dit för intervjuer. Autografer fixades och även foton. Sedan bort till slottet för att hämta våra biljetter till vipläktaren. Vi kikade runt på vallarnas lastbilar (häftiga fordon) och kollade även på tyskarna när de var ute och testade skidor. 
Det tråkiga idag var att min nya (ny för mig åtminstone) gick sönder, trasig dragkedja var inte vad jag ville ha i den här kylan. Men problem är till för att lösas, vid middagen tillsammans med svärisarna bytte jag och svärmor jacka då hennes jackutbud är större än mitt här i 08-landet. 
 
Nu sova för att i morgon kolla på sista sprinttävlingen för säsongen, och förhoppningsvis även få fler autografer på mobilfodralet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0