Ni läste rätt

Jag orkade verkligen inte springa 1,5 km, så kass kondis har jag. Inte förrän jag läste mitt egna inlägg nu ikväll så fattade jag hur pinsamt det är. Men jag har inte kört någon kondition på snart ett år så det är inte ett dugg konstigt att jag inte orkar mer.

Så här är det, medan många mår bra av att ut och gå så är det verkligen en näradödenupplevelse för mig. Det är då hjärnspökena kommer farandes och attackerar mig och släpper inte taget om mig förrän jag är en våt fläck och mår så vedervärdigt man bara kan göra. Det hjälper inte att lyssna på musik, att lyssna på radio, att lyssna på ljudböcker, att lyssna på naturen, ingenting hjälper utan jag mår bara dåligt. Enda gången jag kan ta mig ut och gå är när jag har någon med mig och då min fina vän. Hon och jag kan gå i 1,5 timme och jag mår kalasbra, visst är det konstigt.

Så ni som undrade om ni verkligen läste rätt i mitt förra inlägg, ni gjorde det. Men jag kan säga att jag var grymt nöjd med mig själv, att jag klarade av att gå/springa (kanske snarare stappla) 1,5 km utan en attack av spökena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0