Källan

Jag åkte inom Källan på väg hem efter jobbet. För ett tag sedan berättade jag att jag beställt en present till nya vänner, det var till mina Källanvänner. Egentligen har ni redan sett presenten utan att ni visste att det var till Källan, det var nämligen den här:
 
 
 
Det är ju så att är man på Källan så finns det en anledning. Livet har gått en annorlunda väg en vad man tänkt sig och det är inte alltid lätt att acceptera. Därför tycker jag att sinnesrobönen passar bra på Källan. Även om man inte har en tro på Gud kan man ta till sig budskap och det tror jag att alla kan göra. Jag hoppas den ska komma till glädje för dem och vara till hjälp dåliga dagar. 

Jag glömde en sak förrästen, tavlan är beställd från http://www.homeforliving.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0