Jag orkade!!!

Jag överlevde kvällen! Sex vuxna och sex barn har gympat, ätit för mycket god mat, för mycket god efterrätt och på tok för mycket godis! De sex yngsta i sällskapet har stojat och stimmat precis så mycket som man bara kan när man är mellan 4,5 och nästan 10 år. Men vad roligt vi har haft och vad trött i huvudet jag är. När det lektes dansstopp på nästan högsta volym två meter ifrån där jag satt samtidigt som lilleman hade trumpetkonsert så blev det aningen för mycket för mig så då fick juvelerna förpassas till en annan del av huset. Halv tio packades bilen med man, barn och godisrester (ja, ni läste rätt) för att bege oss hemåt. Fem i tio in på maxi för att handla mjölk och sedan hem och slänga trötta barn i säng. Nu dags att sova för jag misstänker att jag behöver all vila jag kan få efter en sådan här kväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0