Jag har sovit gott inatt!!!!

Jaha tänker ni, och??? Det stora med att jag sovit gott inatt är att jag gjort det fast jag minskat ner min sovagottochintevaknahundragånger-medicin. Nej, det här är ingen sömnmedicin à la droganerfullständigt. Den klassas inte som en sömnmedicin eller ens som insomningsmedicin utan den är mycket svagare än så. Men för att sova behöver jag den, och åter nej, det är inget jag inbillar mig. Och även om det hade varit inbillning och "tankens kraft" så är det värt att ta mina små piller varenda kväll för att få sova.

Så det inlägget skulle handla om. Igår kväll var jag tröttare än tröttast och tänkte varför inte testa att minska ner. Jag visste att jag inte hade några tunga saker idag att göra idag så sova igen det jag eventuellt skulle missa skulle jag kunna göra. Men det behövs inte, jag har sovit bra (dvs bara vaknat 2-3 gånger och somnat om ganska fort igen) och känner mig hyfsat utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0