Godmorgon

 
Ny dag, och en väldigt spännande dag kommer det att bli. 14.00 smäller det, då börjar kvalet. 15.45 börjar kvartsfinalerna och då kan ni stackare som inte kan vara här se allting på TV. Jag och herr ketchup kommer stå på läktaren som är till vänster precis innan målet. Svärmors röda jacka kommer vara på liksom min snygga OSmössa. Runt halsen har vi dessa. 
 
 
 
 
Sen är det då bara den lilla detaljen, kommer jag att orka??? Inatt har jag sovit hyfsat och jag har bara mig själv att hålla reda på. Samtidigt kommer ljudvolymen garanterat vara hög och det kommer vara människor överallt. Jag känner redan nu att jag är lite slut i huvudet efter frukosten (som jag åt alldeles för mycket) eftersom där var mycket ljud pga akustiken. Reception och "matsal" ligger i en innergård med tak på. Det är flera våningar högt så man kan lugnt säga att det är högt i taket. Från vårt rum på tredje våningen ser det ut så här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0