Fortsättning på näthatet

Storasysters lärare måste vara den mest fantastiska lärare som finns. Hon tog direkt tag i problemet då det inte är första gången det blir bråk i klassen och skulle koppla in kuratorn IGEN! Storasyster berättade att de hade pratat om det i skolan under läraren ledning men några detaljer fick jag inte veta. Däremot kom det hem ett brev idag som vi skulle skriva under och lämna tillbaka till läraren så hon visste att vi föräldrar hade sett det. 
 
 
Ett hastigt skrivet brev men som säger väldigt mycket. Jag hoppas att samtliga föräldrar tar det till sig. Jag kommer åtminstone fortsätta snoka vad mitt barn har för sig. 

Kommentarer
Postat av: Fröken iDA

Vilken bra fröken! :)

Svar: Ja, hon är fantastisk. Hon gör ett så bra jobb och jag fattar inte att hon hinner med allt med tanke på hur mycket där är att göra i den klassen förutom all undervisning. Så dagens ros till henne!
fruketchup.blogg.se

2013-03-15 @ 10:03:26
URL: http://idakoden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0