Dumt val

Ni vet det där med bra och dåliga val. Idag har jag gjort ett väldigt dåligt, rent ut sagt ett riktigt dumt val. Jag har varit och tränat, idag också. Om vi säger så, det var aningen kämpigt och jag trodde aldrig att det skulle ta slut. Jag var mer än lite seg i kroppen innan jag började och hur jag ska benämna hur kroppen känns nu vet jag inte men seg är ett ganska klent ord i sammanhanget. I morgon blir det vilodag från träningen men söndageftermiddag ska jag på ett igen.
Nu hamburgare och sedan bowling. Tröttare än tröttaste blir det efter det.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: Jaa absolut! Man måste ju veta lite vart man vill komma med bloggen och vad man är redo att satsa för att komma dit. Vissa vill ju bara att typ vänner och nära ska läsa medan andra gärna vill nå ut till så många så möjligt! :)

2013-03-29 @ 14:03:48
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0