Där sprack min planering

I morgon skulle jag åkt till mitt arbete och packat mina saker och haft stort kramkalas. Men så i eftermiddags fick jag klart för mig att att konserten som jag enbart trodde var ett skolprojekt i storasysters klass, även var för oss föräldrar. En sådan sak gör att jag speedar igång direkt. Det värsta jag vet är när jag inte har koll på läget, det fungerar inte just nu. I samma veva kom herr ketchup hem och han började ringa runt och ta reda på fakta. Tillsist fick han tag på läraren som inte förrän idag hade fått all information (vilket egentligen är en helt annan historia). Storasyster var jätteledsen och sa att hon skulle vägra spela fiol imorgon om jag inte kom och jag var tvungen att planera om min dag (vilket inte är det lättaste för mig). Till sist löste det sig så att jag ska till jobbet på måndag istället och i morgon blir det till att försöka ta sig in på konserten trots att det krävdes anmälan. När min omplanering var klar, kunde jag andas lugnt igen. 
 
I övrigt har dagen varit bra. Jag trodde att jag skulle ha värsta baksmällan idag efter ullaredsresan men så blev ej fallet, tack och lov. I eftermiddag har jag varit på gruppträningen hos sjukgymnasten och där kunde jag verkligen slappna av. När vi hade övningen då vi skulle ligga på golvet vaknade jag plötsligt av att jag började snarka. Så slappna av kunde jag, med råge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0