Största bakslaget hittills

Har idag lyckats ta mig igenom det största bakslaget sedan jag blev sjukskriven. De sista veckorna har fullkomligt sugit ur mig all energi och gårdagens ap-träff (som för övrigt var väldigt trevlig) gjorde att jag ligger på minus och har knappt inte hållit mig upprätt idag. Mina två timmar på jobbet lyckades jag med nöd och näppe ta mig igenom och innan jag lyckades sätta mig i bilen och köra hem så blev det att vila en stund. Väl hemma så stöp jag ner i soffan och somnade. Jag insåg att jag aldrig skulle kunna ta mig iväg och hämta lilleman som planerat så det var bara att bita i det sura äpplet och erkänna mina svagheter och ringa och be att han skulle få vara kvar lite till vilket var ok. Det har jag bara behövt göra någon enstaka gång tidigare, det säger lite om hur slut jag varit idag. Efter att sovit och vilat några timmar till så har jag lyckats ta mig upp och har till och med kunnat äta middag vilket är ett gott tecken. Nu blir det en ännu lugnare kväll än vad det brukar vara i fru ketchups liv. Imorgon är det dags för sjukgymnasten igen vilket kommer vara välbehövligt!
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: TantGlad

Hoppas det blir bättre, men skönt med sjukgymnastik.
Ha nu en fortsatt fin vecka!
Kramen!

Svar: Tack fina du!
fruketchup.blogg.se

2013-06-11 @ 21:13:11
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0