Näverskålen

Kommer ni ihåg näverskålen som jag och min gamla moster gör vårt bästa med att bli av med? För några veckor sedan var det min tur att behöva förbarma mig över det gamla skrället (näverskålen alltså, inte moster), men nu har den flyttat igen. I söndags när vi lämnade hotell moster så hade vi den inte med oss hem utan den var kvar där. Känner jag moster rätt så har hon vänt upp och ner på huset minst femton gånger sedan vi åkte men jag tror inte hon har hittat den. För vem säger att den är inne i huset???????


Kommentarer
Postat av: TantGlad

Hahaha.... villken tur det inte var moster *ler*
Ha en jättefin kväll och kram från mig!

Svar: Min kära gamla moster förbarmar jag mig gärna över. Men någon näverskål tror jag inte hon fått tag på ännu.
fruketchup.blogg.se

2013-06-27 @ 17:22:17
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Neeeej, ingen näverskål funnen!!!

Svar: Hihihihi.... Fast ska jag vara ärlig så vet jag inte var den är. Men du kan fråga en liten kastanj ;)
fruketchup.blogg.se

2013-06-27 @ 21:35:31
Postat av: Moster

En liten kastanj? Kan det vara Nora?

Svar: Nej en annan, eller kanske 84 ;)
fruketchup.blogg.se

2013-06-28 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0