Lägesrapport

En lägesrapport kanske skulle lämnas också. Jag mår hyfsat just nu, det kunde varit bättre, men sämre också. Jag har hämtat mig från helgens partajande och börjar fylla på min energidepå igen.
Igår fick jag veta schemat inför hösten. Efter lite omplock med tiderna så blev det ett schema som jag känner ska fungera för mig. Jag ska börja arbeta eftermiddagar och det är stort för mig men kräver vila både före och efter för att jag ska orka med det. Lilleman kommer vara hemma på förmiddagarna och för att klara av att arbeta måste jag vila efter de förmiddagarna. Efter att jag arbetat måste jag planera in vila igen för att orka med kvällen. Men det ska gå, det har jag bestämt. Jag känner mig redo att ta det steget nu vilket är jättestort för mig. Eftermiddagarna är den tid på dygnet som jag är som mest trött så därför har jag bara arbetat förmiddagar förutom måndagskvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0