En underbar dag

Igår var hela familjen iväg på en familjedag som OKG ordnade. Strax före tio stod vi redo med nummerlappar på bröstet, cykelhjälmar på, däck pumpade och redo för en liten cykeltur på 12 km. Efter tagit oss runt på minitrampen (vi nöjde oss med den, 24 och 40 km kändes lite väl långt) så tog vi emot tjusiga priser fyllde på med vätska vilket behövdes.
Sedan fortsatte vi med ponnyridning, brandbilstur, glassätning, hoppborgshoppande, båtåkande och energiinlärning. Behöver jag säga att jag var ganska trött när jag kom hem???
Men inte nöjde jag mig med det för är det söndag så är det. Easyline stod som vanligt på schemat och för att få lite extra träning så gick jag och grannkärringen (som jag fått med mig till gymmet) dit och hem. Ämnena som diskuterades under gårdagens promenad kommer ej att redovisas den här gången pga dess sekretessbelagda karaktär (med viss glimt i ögat).

Idag känner jag av 12 km cykling, 50 minuters promenad samt 40 minuters easyline. Jag känner även av att jag tillbringade hela dagen med mycket folk.

https://cdn2.cdnme.se/4053946/6-3/pic_51ecf852e087c3128919bcb4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0