Oj oj oj

Det här trodde jag aldrig när jag med skakande hand och massa nervositet la ut länken på facebook i förmiddags. Enligt statistiken är där 43 unika besökare och som tillsammans gjort nästan 70 besök. Häftigt! Och vilka fina kommentarer jag fått, både här i bloggen och på facebook.
Vad har då varit dagens projekt idag? Jag har faktiskt lyckats med två projekt idag, det första ser ni nu, det andra är att försöka utrota dammråttor. Att dammsuga är en sådan sak som står på min planering. Det som för ett år sedan var en självklarhet som jag gjorde bara sådär lite snabbt efter att jobbat, lagat middag, läst läxor, handlat osv är något som jag idag ser som ett dagsprojekt. Det finns de som säger till mig att städningen kan vänta till en annan dag, att smutsen minsann inte går sin väg. Det är just det, den går inte sin väg, utan det snarare ser till att jag vaknar på morgonen med sönderriven näsa och tom nässpraysflaska. Och då har det gått max 1,5 vecka och dammlagret under sängen är tjockt, så då har jag inget annat val än att just städa. Ett stressmoment som är ett måste, för städar jag inte mår jag inte bra och då sover jag inte och då mår jag ännu sämre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0