Kostar att ligga på topp

Idag är jag slagen hjälte, precis som jag misstänkte att jag skulle vara. Till råga på allt har jag även bihåleinflammation nu att brottas med vilket gör att energin tryter ännu mer. Något pencillin blev det inte utan läkaren tyckte jag skulle försöka härda ut några dagar till. Istället blir det ännu mer panodil och Ipren för att slippa det onda. Kortisonspray tar jag redan och det skulle jag vara glad för tyckte läkaren, annars hade jag garanterat mått ännu sämre.

När jag ändå var hos läkaren bestämdes det att jag skulle ta sköldkörtelprov. Eftersom jag mår som jag gör kan det vara lika bra att göra det tyckte läkaren. Lite minus får hon dock för att hon inte tagit initiativ till det tidigare OM det nu skulle visa något. Om några dagar får jag svaret.

Finbesök har jag förrästen fått idag av min käre pappa. Ljudvolymen har stigit avsevärt här hemma eftersom lilleman och hans morfar busar hela tiden men skoj har de. Själv passar jag på att blunda fem minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0