Hemma igen

Nu är jag hemma igen och det är skönt!!! Jag och barnen har varit hos en person som jag trivs väldigt bra hos och det underlättar väldigt mycket när jag mår som jag gör. Som ni förstått så har jag inte mått något vidare den här veckan. Bihåleinflammationen gör sitt men även total avsaknad av rutiner samt att jag haft människor omkring mig hela tiden gör att jag känner mig som ett vrak. I morgon är det skola och förskola igen och det innebär att jag får tillbaka rutiner igen. Morgonen börjar dock med möte med läkaren, försäkringskassan, chefen och min stöttepelare. Min sjukskrivning tar slut i och med att februari tar slut, vad som händer i mars vet jag inte ännu, men förhoppningsvis i morgon förmiddag ska en och annan bit falla på plats. Rapport kommer i morgon fm. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin Halvarsson

Håller tummarna för att du får en bra lösning för framtiden (fortsatt sjukskrivning) Kram Anki

2013-02-24 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0