Då var mötet klart

Då var mötet klart och jag har placerat mig i min kära soffa. Det är mycket som snurrar i tankarna men jag ska försöka skriva ner lite kort vad som bestämdes. 
 
Jag är helt sjukskriven till och med den 24 mars. Efter det är det tänkt att jag ska ut och arbetsträna. Men det kommer inte vara på den förskolan jag har arbetat på utan jag ska till ett nytt ställe. Min chef har hittat två ställen som hon tror det kan bli bra på där det är betydligt färre barn än vad det är på "min" förskola. På det ena stället har jag varit på i samband med att det har varit sammanslaget vid jul, det andra stället har jag aldrig varit på och vet bara på ett ungefär var det ligger. På fredag ska vi till båda ställena och titta och känna efter var det kan bli bra. Det känns konstigt men postivit tänkande, det ska bli bra! 
 
Just nu sitter jag här och väntar på att mina kolleger ska ringa. Jag ringde till dem men då var där full rulle så jag bad dem att ringa upp. Eftersom jag nu vet att jag inte kommer att komma tillbaka så vill jag berätta det själv för dem, jag tycker det känns bättre så än att chefen bara ska ringa dit och berätta det. Så därför sitter jag här nu med ett färdigt utkast som bara väntar på att hamna i bloggen. 
 
Jag kan förrästen också passa på att berätta att mitt sköldkörtelprov var bra, inga fel där inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0