Mår mycket bättre idag

Efter de dagarna som varit så blev resultatet en natt med dålig sömn. Efter många om och men lyckades jag somna om och sov bra till klockan ringde och vaknade trots lite sömn ganska så utvilad. Efter en ganska ok morgon så cyklade vi iväg till förskola/fritids/jobb. Ja, det har jag ju glömt att berätta. Lilleman har lärt sig att cykla. Det gjorde han i fredags och både i tisdags och idag så fick han cykla till sin förskola vilket är väldigt stort för honom.
Mina två timmar gick ganska lätt idag även om det fortfarande snurrar ganska bra i huvudet för mig av alla intryck. Det är tufft och kommer nog vara det ett bra tag men när väl alla bitar faller på plats så tror jag nog att det här kommer att bli bra.

Nu blir det soffan och vila innan jag ska på cykeln igen för att hämta lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0