Bosse och Frank

Känner ni dem??? Det gjorde inte jag för några minuter sedan. Men så hälsade jag på tant glads blogg (som brukar vara en väldigt trevlig upplevelse) och vad var där tror ni, jo ett kort på Bosse. Usch och fy. Jag som fortfarande känner kallsvetten och ångesten komma krypande när jag ska ner i badrummet efter den hemska synen i fredagsmorse. Nej, från och med nu föreslår jag ett förbud mot alla varelser med 8 ben. De klarar jag mig utan.


Sist men inte minst en hälsning till fröken iDA. Gå inte in och läs tant glads blogg. Åtminstone inte kvällens inlägg.


Kommentarer
Postat av: Fröken iDA

He, he, ska hålla mig ifrån den då. :-) Tack för varningen!
Hoppas dagen gick bra idag.

Svar: Fast tant glads blogg är att rekommendera när där inte är några spindlar.
Dagen gick väldigt bra, men efter två timmar var jag tröttare än tröttast. Men det känns bra!!!
fruketchup.blogg.se

2013-08-12 @ 18:29:58
URL: http://idakoden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0