Tomt och innehållslöst

är det nu i de flesta fönstren. En och annan lampa är kvar annars är gardiner blommor och annat krafs bortplockat. Längtar till i morgonkväll, då kommer det lukta ljuvligt här hemma. Någon som tycker det är slöseri med pengar att betala för något man kan göra själv? Ja, det kanske det är, men ska jag putsa fönster så tar det ett år innan jag gått varvet runt och de ser ut som häjkonbäjkon. Att ta sig tid att skrubba skåp och så vidare kanske jag skulle kunna göra själv men jag väljer faktiskt att betala någon för att komma hit och göra en rejäl storstädning. Säga vad man vill om vår kära regering men RUT är en väldigt bra uppfinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0