Tidiga fredagkvällar

Varför går man alltid och lägger sig tidigt på fredagkvällarna, lördagkvällen med för den delen? Det är ju den kvällen man kan sitta upp med gott samvete utan att behöva tänka på att man ska upp tidigt dagen efter. Kanske ska be tvkanalerna ändra om sin tablå så alla de där programmen som går mitt i veckan ska komma fredagar och lördagar istället. Fast förståss, då vill väl barnen sitta uppe alla andra kvällar för att titta på dansande bkändisar och spindelrädda föredettingar. Men nu är det fredagkväll och klockan har passerat tio så nu säger fru ketchup god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Natti Natti , sov så gott. Kram moster

2013-04-19 @ 23:12:17
Postat av: TantGlad

För mig blir det åkso tidiga fredagskvällar för man är ju så hiskligt trött då. Att hålla ögonen öppna är ju nästan stört omöjligt. Så igår somnade jag ifrån letc dance, grrrr till mig.
Kramen och ha en fin dag !

Svar: Då lyckades jag vara vaken längre än dig ;)Fast förståss, när det var utröstning så snarkade jag gott.
fruketchup.blogg.se

2013-04-20 @ 09:01:56
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0