Tävlingsdags

 
Storasyster fick nya skor häromdagen och för första gången har jag beställt via nätet. Det var Footway jag beställde ifrån och det var hur smidigt som helst och snabbt gick det också. Tillsammans med skorna var några rabattkuponger, man får 100:- i rabatt på köp över 500:-, och de är giltliga fram till 1 juni. Jag vet att jag inte kommer använda kupongerna så därför tänkte jag dela med mig (vilket man får göra står det på dem). 


Jag tänkte så här, om ni skriver en kommentar om varför just ni ska ha en rabattkupong och det gäller att ni har en väldigt bra anledning så utser jag en vinnare i morgonkväll, vad tror ni om det? Er anledning kan vara en deprimerande anledning, en positiv anledning eller vad som helst. Ni behöver inte skriva ert namn i namnrutan om ni vill vara anonyma för andra men skriv mailadress så jag vet vem det är som skrivit. Så kom igen nu, fram med era bra anledningar till att vinna en rabattkupong!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

För att jag behöver ett par nya skor och är arbetslös och utan pengar

2013-04-11 @ 14:59:58
Postat av: Lotta E

Jag behöver naturligtvis vinna en rabattkupong eftersom jag ÄLSKAR skor!! ...och tyvärr har vår dotter ärvt denna egenskap efter mej.... Många skor blir det... :D

2013-04-11 @ 15:28:49
Postat av: Emma

Jag skulle verkligen behöva ett par nya skor!!För jag tänker mer på övriga familjen än på mig själv och attt jag behöver lite upp muntring i min något tuffa vardag:-)

2013-04-11 @ 15:42:01
Postat av: Fröken iDA

Om du frågar min Make så behöver jag inga fler skor, men nu är det ju inte han som fick ordet... Jag behöver nya pjucks och jag är ganska snål (eller rättare sagt ekonomiskt återhållsam av diverse anledningar). Hundra spänn hit eller dit, jovars. Det hade varit najs! :-D

2013-04-11 @ 18:06:40
URL: http://idakoden.se
Postat av: TantGlad

Jag Låter bättre behövande få vinna.
Psss fruketchup det var ett roooligt och härligt namn som gjorde att jag vart nyfiken på din blogg. Fin blogg.
Ha en fin fortsatt kväll.

Svar: Välkommen till min värld!
fruketchup.blogg.se

2013-04-11 @ 20:29:09
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: Annika

Hej på dig. Läser att du har haft det lite kämpigt, men nu är tillbaks igen. Hurra för dig. Det finns säkert de som behöver ett par nya skor bättre än jag. Men visst är det roligt med lite nytt nu då våren äntligen vekar ha kommit. Trevlig blogg.

Svar: Tack snälla du. Vägen har varit otroligt lång och det är långt kvar men en bra bit på vägen har jag kommit. Målet ska jag till, men jag låter det ta den tid det tar.
fruketchup.blogg.se

2013-04-11 @ 20:55:34
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0