Sista dagen

Då var sista dagen på arbetsträningen gjord, och sista dagen jag är helt sjukskriven. Från och med imorgon är jag "bara" 75% sjukskriven och ska alltså arbeta 25%. En väldigt bra början blir det tycker jag med en röd dag, inte illa. 
 
Efter mina två timmar idag kände jag faktiskt en liten tillstymmelse till energi så jag åkte via Källan och hälsade på. Jag har inte varit där sedan mitten av mars och jag saknar alla jättemycket så jag passade på att åka inom en timme för att ta en kopp kaffe, snacka lite goja och kramas massor! Det var så härligt att kliva innanför dörrarna och får träffa alla som var där. Samma underbara välkomnande och samma fina stämning som alltid var det och jag känner hur mycket jag saknar dem. Det får nog bli fler gånger jag försöker ta mig inom där, även om det bara blir för en kort stund. 
 
Nu ska jag iväg och hämta lilleman och sedan hem och försöka han vila en stund. Kvart i fem i morse vaknade han och han hade inte riktigt somnat om när min och herr ketchups klocka ringde kvart över fem så jag misstänker att unge herrn är ganska så trött idag. Ikväll står det valborgsfirande på programmet så han behöver sova av den anledningen också. 
 
Hoppas ni alla får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0