Ny vecka

Måndag morgon, storasyster är i skolan, lillaman har soffhäng framför tv:n (självklart fortfarande i pjamas) och jag dricker morgonens tredje kopp kaffe efter att ätit bästa frukosten bestående av havregrynsgröt med jordgubbar och banan på. 
Idag står det sjukgymnasten på schemat, första besöket sedan gruppträningen tog slut. Konstigt att bara vara jag och sjukgymnasten på träningen då vi varit så många på gruppen. Sedan blir det en lugn eftermiddag innan måndagkvällens arbete. När jag kommer till jobbet ska förrästen det förberedas för ett blogginlägg. Jag ska ta ett tjusigt kort på en bild och lägga ut den med en hälsning till Badtanten. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Annika

Så spännande. Har tillbringat dagen nere på badet och sen fortsatt åka med en massa skit till brasan. Ha nu en skön Valborg. Förresten här regnar det. Usch.

Svar: Här skiner solen och det ska den göra i morgon också. Hoppas regnet försvinner och ni får en härlig valborg. Nu är förresten bilden i bloggen.
fruketchup.blogg.se

2013-04-29 @ 19:25:12
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0