Nu har jag gjort något dumt, och det var dumt på riktigt.

Att slänga in en ansökan att börja plugga är egentligen inte så dumt, även om jag kanske inte ska utsätta mig för studier nu. Däremot gjorde jag en riktigt dum sak sedan. Som säkert ni inte tycker är något dumt men för mig är det dumt. 

En av mina mådåligt-saker är promenader i ensamhet. Jag ska bara inte ut och gå själv, inte ens en kortare sträcka. Det är så mycket hjärnspöken som gör sig till känna och det rejält. Men idag gjorde jag det, jag gick till apt:n, en promenad på 25 minuter så inte så jättelång alltså. Knappt halvvägs var jag så slut i huvudet (och det gjorde att hela kroppen skrek STOPP) att jag bara ville lägga mig ner på gatan och vila. Till sist var jag framme och behöver jag säga att det var gudomligt. När det var dags att gå hem behövde jag inte gå så långt, bara till parkeringen, sedan fick jag åka med min gamla kollega och då önskade jag att resan varit minst dubbel så lång, det var så kul att träffas. Nu soffläge och bara njuta av en timme i lugn och ro innan läggdags. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elsa

gud vilken fin blogg ! :)

Svar: Tack snälla!
fruketchup.blogg.se

2013-04-15 @ 21:45:09
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0