Lagom söndag

En lagom söndag idag är det. Alltså en söndag utan massa på programmet. Herr ketchup sprang på fm, som vanligt när det är söndag och medan han gjorde det hamnade storasyster hos en kompis. Jag och lilleman var 1,5 timme på lekplatsen, riktigt härligt var det. Efter det lunch och sedan stack herr ketchup med ketchupbarnen till simhallen och jag började förbereda middagen genom att hacka ett antal lökar med resultatet att jag grät betydligt mer än när Robinson-Leif friade i robinson våren 2003. När tårarna var tårkade och ögonen lite mindre rödsprängda en cykeltur till affären för att handla vita bönor i tomatsås (någon som kan gissa märket) och nu mellanmål innan min träningen om en timme. Eventuellt hinns det även med en snabb vända med dammsugaren innan dess. Så fortsatt en skön alldeles lagom söndag. 

Kommentarer
Postat av: angelica

Hejsan! Nu har jag avslutat veckans blogg och publicerat vinnaren för denna veckan! Det var superkul att du ville vara med så nu får du kolla om du vann! Om inte så kommer det upp en ny omgång imorgon som du kan anmäla dig till! Ha en fortsatt fin kväll!

2013-04-28 @ 18:39:09
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Annika

Låter som att du är riktigt nöjd med din Söndag, och det är bra. Ha nu en skön kväll oxå.

2013-04-28 @ 20:17:02
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0