Hemma igen!

12,5 timme efter vi lämnade ketchuphuset så var vi äntligen hemma igen! Vad har vi då gjort idag? Jo 3/4 av familjen har suttit på läktaren och ropat och hejat på storasyster som varit med om sin första riktiga simtävling idag. Och som hon simmade, riktigt bra med tanke på att det var nytt med 50 meter och att hon skulle fixa med vändningar också. Någon medalj blev det inte men massor med erfarenhet fick hon med sig och det var ett av målen för hennes del med dagen. Många i hennes åldersgrupp simmar mycket fortare men den utveckling hon gjort sedan i januari är enorm och jag ser med spänning fram emot fortsättning. 
Själv är jag tröttare än tröttast ikväll efter en dag bland massor av folk och mycket ljud och stoj och stim. Jag gissar att jag kommer sova gott inatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0