Har ni tänkt på en sak

De väldigt deprimerande inläggen börjar minska i antal. Visserligen blir det ett och annat inlägg om hur dåligt jag mår men det kommer fler inlägg som handlar om helt andra saker också. Jag är mer tillfreds med livet och mig själv. Jag börjar bygga upp ett energiförråd även om jag fortfarande måste väldigt noga planera allt jag ska göra så inte förrådet töms helt. Jag orkar vara på jobbet två timmar varje dag och även om jag är helt slut när jag kommer hem så känner jag trots det glädje och framtidshopp. Det är bara att inse, det händer något och det är positivt!!!! Äntligen!!!! 


 

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Så skönt att du Känner glädje och possitivetet. Det Låter befriande skönt.
Eftersom jag inte vill tappa bort dig i bloggvärden så har jag länkat dig hos mig. Hoppas det är ok.
Ha så gott.

Svar: Självklart är det ok!
fruketchup.blogg.se

2013-04-11 @ 21:57:11
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: angelica

Jaaa verkligen, träning är det bästa! :)
Skönt när det går framåt, hoppas din dag blir bra!

2013-04-12 @ 07:47:44
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0