Gårdagens träning

Det blev verkligen det bästa slut man kan få på helgen igårkväll. Träningen var något utöver det vanliga för mig, fast det bara var ett helt vanligt easyline-pass. Allt bara flöt på även om jag som vanligt fick ändra om vissa mellanstationer pga vänster handen (gammal skada så jag inte kan lägga kroppstyngden på den som vid t ex armhävningar) samt höger knät (meniskstrul). Trots att jag hade gokänsla passet igenom och jag var otroligt slut efteråt tog jag 15 min crosstrainer efteråt vilket bara bättrade på gokänslan. Lite lagom mör i kroppen var jag men den känslan tillsammans med flowet jag kände på träningen gjorde att jag var så tillfreds med mig själv. Träning är verkligen bästa medicinen när mitt huvud inte orkar med. Jag gissar att mer än en person kommer att muttra över detta men så underbart det hade varit om jag kunnat träna ännu mer än vad jag redan gör. Sista två veckorna har det gått max 3 dagar mellan passen och vissa gånger har det varit träning dagarna efter varandra (vilket jag vet inte är helt idealiskt) och jag önskar jag kunnat behålla den träningsmängden då jag mår bra av det. Tyvärr kan jag bara drömma om det eftersom de båda förutsättningarna påsk och påsklov är förbi. Idag står det avstämningsmöte med försäkringskassan, min läkare, min chef och självklart har jag med min stöttepelare. Rapport hur det går lämnar jag om några timmar. Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0