Gårdagen

Igår var en sådär dag. Det enda jag gjorde var att handla och på eftermiddagen städa altanen. Inte mycket alltså men helt slut var jag. Lilleman var hos en kompis under några timmar vilket kändes jättekonstigt. Annars när han varit hos en kompis utan mig eller herr Ketchup har det varit hos grannen medan den här gången var det en kompis från förskolan som han inte varit hos tidigare. Storasyster drog också iväg så det var bara jag och herr Ketchup hemma. Det var väl det som ställde till det. Jag ville passa på att få ordning på altanen istället för att gå och lägga mig och vila när jag nu kunde. Snacka om att jag aldrig lär mig. En liten vila blev det innan middagen på kvällen och tack vare den så "överlevde" jag kvällen.
Idag är jag seg, men i em är det dags för träning igen, härligt. Så det känns som att det kan bli ett bra slut på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0