Påsklov och intervju

En lagom arbetsvecka blev det den här veckan, bara två dagar. Nu har jag påsklov med mina gulliganer. Vi började i morse med att åka till frissan. Det vintermörka håret är nu ljusare än ljusast. Skönt!!! Sedan blev det lunch på stan. Mysigt, men det tog på krafterna. Större delen av eftermiddagen har jag haft soffläge, men trots det känner jag mig illamåendetrött. 

Har ni sett frågeprogrammet vem vet mest på tv? De ska nu spela in en juniorvariant så de sökte deltagare. Storasyster gillar frågesporter så vi skickade in en ansökan för skoj skull och igår ringde de och ville boka tid för en telefonintervju. Halv fem ringde de och pratade med storasyster. Hon fick svara på frågor om intresse och favoritämnen och sedan kom det lite kunskapsfrågor. Hon kunde långt ifrån alla men det som rörde natur och politik kunde hon hur lätt som helst. Likaså om musik och film. De har fler som ska intervjuas så nu får vi vänta ett par veckor innan vi får svar hur det har gått. Kommer hon med blir det inspelning i Göteborg i sommar. Spännande! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0