Vaknat utvilad!

Vilken gokänsla det är när man vaknat utvilad. Det blev tidig kväll igår, redan halv 10 blev det läggdags för mig och barna bus. Lite sent kanske för en 4,5 åring men med tanke på att han snarkade i soffan hela em i går så är det inte så konstigt att han också var vaken så länge. Inatt sov vi alla i min och herr ketchups säng eftersom herr ketchup är i 08-landet. Och som vi har sovit i natt!!! Inte förrän halv 8 vaknade lilleman och gruffade lite och väckte mig och storasyster. Sedan somnade lilleman om igen och sover fortfarande medan jag och storasyster  redan har börjat dagen. Vad vi ska göra idag är inte planerat, lite lekplatsbesök lär det bli för mig och lilleman medan storasyster redan har bestämt med kompis. En vända till affären måste jag någon gång idag men några andra måsten finns inte, möjligtvis smörja in lilleman med solkräm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0