Typiskt

Bara för att det är en vecka med mycket i almanackan och jag måste vara pigg så har jag inte sovit något vidare inatt. Fram till halv 4 har jag hela tiden vaknat och somnat om vartannat men från halv 4 helt vaken. Vid halv 5 gav jag upp och gick upp istället för att ligga och vända och vrida. Nu är jag tröttare än tröttast och skulle kunna sova men nu ska barnen upp och om en stund ska vi iväg till förskola/fritids/jobb. Suck, inte bra när dagen börjar såhär, energidepån är redan tömd. 

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Nej vad typiskt att du inte fick någon bra sömn :( Hoppas dagen går bra ändå!

Svar: Dagen blev ok iaf, med lite planering så gick det.
fruketchup.blogg.se

2013-05-29 @ 10:40:25
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0