Helgen avklarad

Ska jag vara helt ärlig var jag lite orolig att vara hemma själv med barnen hela helgen. Konstigt resonemang eller hur, och nu tänker säkert många att vilken dålig mamma som inte kan vara med sina barn en hel helg. Det handlar inte om att jag inte vill vara med mina barn. Däremot handlar det om att jag inte var säker på att få en liten stund då och då för mig själv att sluta ögonen och vila vilket ni vet är superviktigt för mig. Nu med facit i hand så kan jag säga att helgen gick lysande. Jag hade ingenting planerat mer än att ta det lugnt och bara vara. Det konceptet blev uppenbarligen lyckat och jag hade mer energi över än vad jag trodde jag skulle ha. Många timmar har tillbringats på lekplatsen och det är inte några längre stunder vi varit själva där. Det bor många barn runt omkring och om någon är på lekplatsen så tar det inte lång stund innan någon mer kommer dit. Resultatet av alla dessa timmar på lekplatsen är en snygg "bonnabränna", härligt även om det inte är så vackert. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0