Det var den mellon

Fel låt vann, som de flesta år, för självklart skulle Robin vunnit. Men nu vann han inte och då får väl näst bästa låten  vinna och det gjorde den. Eller rättare sagt en av dem. För det var många bra låtar. Estlands var den första jag fastnade riktigt mycket för, Vitryssland var kanon, Ukraina, Ryssland, Azerbadjan, Georgien, ja de var många som kom på delad andra plats. Lite längre ner på min lista kom även Rumänien, Island, Norge, Moldavien, Storbrittanien, Holland. Sedan var där några som jag är jublande glad över att de inte vann. Finland är ett av de länderna. Den var riktigt bra, om det hade varit slutet av 90-talet på Aqua och Doktor Bombays tid men den var helt fel 2013, tyvärr Finland. Spanien var inte heller någon låt jag tyckte var något att lyssna på, den var kanske inte superdålig direkt men den tilltalade inte mig ett dugg. Grekland var något av det sämsta jag hört någonsin. Hur farao kan en sådan låt vara tillåten???? 
 
Men ett stort grattis till Danmark!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0