Semesterlunken har infunnit sig

Att det skulle gå så fort att komma in i semesterlunken trodde jag aldrig. Här är dygnet redan förskjutet och vi sover länge på morgnarna. På förmiddagarna sitter vi på altanen och dricker kaffe och har det gott för att eventuellt göra något måste på em. Det är så skönt, och jag bara njuter. Men jag får inte glömma min vila, den är ett måste fast det är semester. Eller snarare tack vare att det är semester. För det kostar på att ha människor runt mig 24 timmar om dygnet fast det bara är familjen. Efter jul fick jag ett rejält bakslag som det tog två månader att ta mig ur och det vill jag inte uppleva nu därför tar jag varje liten chans att få vara ensam.


Kommentarer
Postat av: Annika

Så bra att du tar det lugnt och passar på att få en stund för dig själv oxå. Ha det så bra nu och fortsätt och njut av sommaren.

Svar: Ha det gott du också och njut massor
fruketchup.blogg.se

2013-07-15 @ 19:27:49
URL: http://badtant.bloggo.nu
Postat av: TantGlad

Välkommen in i semesterlunken, men förstår det kostar på att ha människor runt om en i 24 timmar. Ta vara på dig , och tänk "grönt" som någon sa. Var rädd om dig.
Kraaaam på dig!

2013-07-18 @ 08:22:32
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0