Ett avslut och en början

Veckan som gick var min sista på min underbara arbetsplats. Nästa vecka blir det på min gamla arbetsplats, vilket känns väldigt konstigt men så kan det bli när det är sommar och man slår ihop förskolor. Hela veckan har känts som ett enda långt avsked och i fredags klockan 10 var det dags. 
 
 
Mina saker var nerpackade och det stora kramkalaset började. Tårarna brände i ögonen vilket säger lite om hur mycket jag har trivts med mina fina kollegor.
 
Men det blev inte bara ett avsked i fredags utan även en början på något nytt. Jag åkte nämligen direkt till mina nya kollegor för att prata lite och för att börja flytta in. Lika tråkigt som det var att sluta på det gamla stället, lika mycket ser jag fram emot att börja på det nya stället efter semestern. Jag är glad att jag känner så för hjälp vad jobbigt det hade varit annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0