Bad day

Det finns dagar och det finns dagar. Idag är det en mindre bra dag. Samtidigt som det var jätteroligt att komma tillbaka till mitt gamla ställe så var det samtidigt jobbigt. Även om jag, som ni  vet, trivdes väldigt bra så fick jag jobbiga känslor när jag kom dit. En viss baksmälla från helgen kan också vara orsak till att dagen känns tung. 
 
I förmiddags var jag hos psykologen. Vi pratade om vad som varit och hur framtiden ser ut. Han tryckte på att det är viktigt att jag säger hur jag mår och att när jag har dåliga dagar måste göra sådana saker som får mig att må bra. Det som är viktigt i det här sammanhanget är att det är jag som vet vad som får mig att må bra, ingen annan kan avgöra det!!! Jag kan inte skriva det nog så många gånger för "besserwissers" finns det överallt som påstår sig veta vad jag mår bra av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0